נתניהו קורא להגיע להפגנת הענק של הימין הערב; גנץ תקף את ההפגנה

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו קורא להגיע להפגנת הענק של הימין הערב; גנץ תקף את ההפגנה

עשרות אלפי בני אדם, צפויים להשתתף הערב בהפגנת הענק שמארגן מחנה הימין בתל-אביב. ראש הממשלה קרא לכולם להגיע ולמחות עם ההפיכה המשפטית שמתרחשת כאן בחסות שלטון הפקידים | גנץ תקף את ההפגנה: "בדמוקרטיה בריאה זה לא היה מתרחש" | דיווח: פעילי שמאל קיצוניים יושתלו בקהל ויניפו שלטים מסיתים

הפגנת תמיכה בנתניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (שלישי) עשרות אלפי בני אדם צפויים להשתתף בהפגנת הענק של מחנה הימין, כנגד ההפיכה המשפטית בחסות פרקליט המדינה והיועמ"ש, כפי שכינה אותם ראש הממשלה. בימין זועמים על הפרקליטות והמשטרה, בעיקר החץ מופנה לפרקליט המדינה שי ניצן, שדהר כל הדרך לכתב אישום, מבלי להתייחס לכל הכשלים והדרך בה הודחו ונסחטו עדים.

ההפגנה תיערך ברחבת מוזיאון ישראל, בסמוך לבסיס הקריה בתל-אביב. נכון לעכשיו אישי ציבור ומובילי דעת קהל בימין ינאמו בהפגנה. פוליטיקאים מהימין לא אישרו את השתתפותם הערב. רבנים בכירים בציונות הדתית קראו לתלמידיהם להשתתף בהפגנה הערב. גם בציבור החרדי החלו מספר התארגנויות פרטיות להגיע לעצרת המחאה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שעדיין לא ידוע אם ישתתף בהפגנה, קרא לכולם להשתתף בהפגנה, אמר אמש, "אני מרגיש את האנרגיות בשטח. יש אנרגיות שלא הרגשתי מעודי – ואני לא נחשב אופטימי בדרך כלל. יש הרבה כאב אבל גם המון תמיכה מאזרחי ישראל".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ תקף את ההפגנת הימין: "הזכות להפגין וחופש הביטוי – נשמת אפה של הדמוקרטיה. בדמוקרטיה בריאה לכל אדם יש זכות להביע את דעתו באופן חופשי. בדמוקרטיה בריאה ראש ממשלה לא מארגן הפגנה נגד מערכת אכיפת החוק עליה הוא אחראי".

בערוץ 20 דווח כי ישנו מידע, לפיו, פעילי שמאל קיצוני יניפו שלטי מחאה עם מסרים קשים וקיצוניים כנגד מערכת המשפט, בכדי להשוות להפגנה אופי אלים.

רבנים בכירים בציונות הדתית כדוגמת הרב דרוקמן והרב טאו קראו לתלמידיהם לבוא ולקחת חלק בהפגנה כנגד שלטון היועצים המשפטיים, שלוקח את הדמוקרטיה מהעם. אמש אמר הרב דרוקמן בקול חי: "מי שזוממים להפיל את נתניהו הם אלו שדחפו להגיש כתב אישום נגדו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הגענו למצב מסוכן בישראל נתניהו החליט להמית אסון על ישראל אם לא הוא אז אף אחד לא ושתלך המדינה ותהרס זה מזכיר משטרים חשוכים בעולם מפחיד ועצוב